ICT beheer uitbesteden? Altijd een deskundig antwoord van een betrokken specialist
ICT biedt kansen, met de moderne werkplek als belangrijkste vooruitgang de afgelopen jaren. Werken waar mensen maar willen, wanneer mensen kunnen. Op iedere manier, van kantoor tot thuis en zelfs onderweg of op locatie. Maar, wat komt daar technisch allemaal bij kijken?
"De moderne werkplek is fantastisch als het goed werkt"
“Organisaties waar ze het voor elkaar hebben zijn lyrisch, zonder uitzondering. De moderne werkplek heeft de toekomst, dus dit is het moment om ermee aan de slag te gaan.”
Steph de Jong - Directeur PWA
Proactief beheer
Geen zorgen over je systemen, wij grijpen in nog voordat jij iets merkt of merkt.
Systeem- en netwerkbeheer
IT-onderhoud is bij ons in goede handen, zodat jouw systemen veilig en up-to-date blijven.
Onderhoud en updates
IT-onderhoud zonder zorgen – altijd veilig, up-to-date en onder controle.
Servicecontracten
Heldere afspraken en flexibele IT-contracten, altijd inclusief 15 minuten gratis support bij elk verzoek.
Op locatie met de eigen systemen werken
Wat is ervoor nodig om op locatie bij de klant, veilig met de eigen systemen te kunnen werken? Een betrouwbare internetverbinding is belangrijk. Toch is dat niet voldoende om veilig te kunnen werken. Daarom zorgen we voor meer dan die verbinding alleen. Bij ons spelen veiligheid, betrouwbaarheid en integriteit belangrijke rollen. Het is ICT op een hoger niveau, omdat er meer bij komt kijken en bedrijven moeten vertrouwen op de verbindingen die ze gebruiken.
Het ICT beheer uitbesteden staat daarom bij veel bedrijven op de agenda. Om nog eens te regelen, maar wat steeds wordt uitgesteld. Totdat blijkt dat werken op afstand voordelen biedt. Voor medewerkers individueel, en voor de organisatie als geheel. Wie kan dan beoordelen of het allemaal veilig gebeurt? Of wie kan aangeven dat er misschien meer mogelijk is, met backups en een betrouwbare verbinding? Dan is het prettig om met een team van professionele IT’ers te kunnen schakelen.
Gemoedsrust: proactief ICT beheer
Als de organisatie groeit is het belangrijk om ook het ICT beheer mee te laten groeien. Door te professionaliseren, met een bedrijf dat de specialisten in huis heeft om hiermee te werken. Proactief, zijn plaats van reactief op het moment dat er problemen ontstaan. Dat voorkomt stilstand, bijvoorbeeld dankzij de controle op back-ups die ongemerkt niet meer draaien. Of een verouderde firewall. Of de Microsoft-licentie die op het punt staat om te verlopen.
- Orde op zaken: de juiste basis voor de moderne werkplek
- Proactief ICT beheer: betrokken specialisten die meekijken
ICT beheer uitbesteden
ICT beheer uitbesteden lukt het best bij een bedrijf die begrijpt welke uitdagingen organisaties ervaren. Daarom werken we voor veel mkb-bedrijven met 5 tot 100 medewerkers. Het zijn bedrijven die weten dat hun ICT belangrijk is. Maar, ze missen de tijd of de expertise om er zelf goed in te duiken. In plaats daarvan zorgen wij ervoor dat de systemen in kaart worden gebracht, dat ze werken zoals ze moeten werken én dat we een plan hebben als het een keer misgaat.
Wij brengen de systemen, risico’s, kosten en kansen in kaart. Aan de hand daarvan pakken we het ICT beheer op. Vanuit persoonlijk contact en overleg, om uw wensen én de werkwijze zo goed mogelijk te begrijpen. Vervolgens zorgen wij er vanuit de achtergrond voor dat we in de gaten houden wat er moet gebeuren. Dat betekent dat organisaties steeds minder merken van onze inzet, naarmate we langer met ze samenwerken.
Geen dikke consultancyrapporten of technisch jargon waar niemand wijs uit wordt. Maar duidelijkheid. In gewone taal. Inclusief het serviceniveau, de supportafspraken en netjes binnen het budget dat bij de samenwerking past. Goed geregeld, omdat we dat voor veel vergelijkbare mkb-bedrijven doen.
Rust en zekerheid
Besloten om het ICT beheer uit te besteden? Goed idee. Wij monitoren continu de belangrijke systemen, dus 24 uur per dag en 7 dagen per week. We updaten automatisch de software en de besturingssystemen. Daarnaast beheren we het netwerk, de cloud en de printers. En beveiligen we data tegen aanvallen en verlies. Allemaal kerntaken binnen ICT beheer, waarmee we ervoor zorgen dat daar geen omkijken naar bestaat.
Onze supportdesk is beschikbaar voor hulp op afstand, én voor hulp op locatie. We komen langs als dat moet, maar helpen telefonisch of via TeamViewer als dat sneller is. Bovendien is het eerste kwartier aan de telefoon altijd gratis, omdat we begrijpen dat een korte vraag niet meteen tot een factuur zou moeten leiden.
We berekenen vaste bedragen per maand en maken heldere afspraken. Zo kunnen bedrijven het ICT beheer uitbesteden aan professionals, zonder hoge kosten. Sterker nog, de investering verdient zich vroeg of laat altijd terug. Dankzij ICT die werkt zoals het bedoeld is. En dankzij onze plannen, oplossingen en aanpak, als het onverhoopt toch een keer misgaat. Om niet ineens een paar dagen offline te zijn. Met alle gevolgen van dien.
Het ICT beheer uitbesteden en voorkomen dat het een keer echt misgaat? Wij beheren proactief in plaats van reactief.

