Een klant met een collega in een moderne vergaderruimte, zittend aan een tafel met groene stoelen, in gesprek terwijl een presentatie op het scherm aan de muur zichtbaar is.

Onze werkwijze

Persoonlijk kennismaken en samen sparren waar dat nodig is: dat is hoe we graag samenwerken. Bezoek onze kantoor-showroom in Noordwijkerhout, of nodig ons uit op jouw bedrijfslocatie. We komen graag bij je langs. 

Twee mannen in gesprek op een bank in een kleurrijke kantooromgeving, met een open laptop en een brochure op schoot.

Als je IT-advies zoekt

Wij denken graag mee met onze klanten. Of eigenlijk, wij doen het denkwerk voor onze klanten. Zo vinden we de oplossingen bij hun uitdagingen, omdat ze er zelf niet aan toe komen of de kennis niet van hebben. Vanuit vertrouwen laten we IT voor bedrijven werken.

Mike Rodenburg - IT-specialist

Bekijk onze oplossingen

Een collega kijkt mee met een klant achter een bureau in een modern kantoor met glazen wanden; één persoon zit achter een computerscherm terwijl de ander meekijkt.

Onboarding die klanten begrijpen

Natuurlijk stellen we graag een vrijblijvende offerte op en komen we die bespreken. Al stellen we ook alvast een begeleidende tekst op, waarin we bevestigen wat we hebben besproken en alvast onze eerste adviezen delen. Als bewijs dat we de business begrijpen, om daarvoor de juiste IT-oplossingen aan te bieden.

Ons projectteam en eventueel een technisch (senior) IT-consultant pakt het op, bijvoorbeeld om het IT-landschap te inventariseren. We analyseren, adviseren en implementeren, steeds stap-voor-stap. Eenmaal klant is onze support goed beschikbaar én betrokken. Daarnaast plannen we jaarlijks een controlemoment en zijn we natuurlijk beschikbaar voor meer contactmomenten. 

Man loopt door een modern kantoorpand met glazen wanden, gekleed in een lichtblauw overhemd en spijkerbroek, en draagt een leren aktetas.

Een gouden servicecontract

Voor een vaste prijs alles geregeld krijgen? Of liever per uur betalen voor onze inzet? Dankzij drie servicecontracten stellen klanten onze samenwerking zelf naar wens samen. 

  • Soepele service: om klant te worden én bij supportvragen
  • Liever bellen dan mailen: wij waarderen persoonlijk contact 
  • Altijd transparant: ook in offertes en tarieven

Maak kennis met onze werkwijze

Lachende man in PWA-shirt poseert in een leeg kantoorpand.

Ook zorgeloos werken?

We nodigen je graag uit voor een kop koffie. We leren jou en je bedrijf graag beter kennen om de gewenste situatie in de kaart te brengen. En geloof ons dat op iedere organisatie een zorgeloos-werken oplossing past. 

 

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.

Blogs

Terugblik: Copilot-event bij Van der Valk
Bij Van der Valk Sassenheim ontvingen we op donderdag 10 april een diverse groep PWA-klanten voor een pilot-event over Microsoft Copilot. Op het programma: presentaties, live demo en volop ruimte voor vragen. Met als afsluiter: een goed verzorgde lunch.
Hoe PWA en Copilot jouw werk makkelijker maken
Artificial Intelligence (AI) helpt ons om steeds slimmer te werken en Copilot is daar een goed voorbeeld van. De mogelijkheden zijn oneindig, maar je kunt het al heel laagdrempelig inzetten voor bijvoorbeeld het samenvatten van lange werkrapporten, het verbeteren van e-mails of het omzetten van data naar heldere visualisaties. In deze blog vertellen we jou hoe jij Copilot kunt inzetten en hoe PWA daarin een rol kan spelen.
PWA’er aan het woord: Alex Obbes
PWA’s Alex Obbes (23) uit Leiderdorp werkt als supportmedewerker in de buitendienst. De vrijheid in deze rol vindt hij het allerfijnst. Geen dag is hetzelfde: hij lost IT-problemen op bij klanten op locatie en leert steeds weer iets nieuws. In de zomer verruilt hij de laptop graag voor het roer. Hij is dan het liefst met vrienden op het water te vinden. Maar wie is Alex nog meer?