Lachende man werkt aan een computer in een kantoorruimte met grijze schermwanden en een houten bureau.

Ondersteuning

Vind de antwoorden op jouw vragen. Onze kennisbank bevat waarschijnlijk wat je wilt weten. Of stel ons je vragen en roep hulp op afstand in. Dat is hoe we betrokken zijn bij onze klanten, om jou verder te helpen waar dat nodig is.  

 

Download de hulp op afstand client

 

 

Er zijn kosten verbonden aan deze dienstverlening. Informeer naar
onze medewerker of je serviceverzoek binnen het contract valt. 

 

Twee collega’s maken een praatje bij de balie van een kantoor, met meerdere beeldschermen en planten op het bureau.

Antwoord op jouw vraag

Dankzij onze directe support kijkt er meteen iemand met je mee of staat er telefonisch een medewerker klaar. Of bekijk de veelgestelde vragen, zelfhulpartikelen en download de gebruikershandleidingen. Dat geeft meteen antwoord op je vraag, zodat je verder kunt. 

Het is ons doel om jou zo snel mogelijk verder te helpen. Zonder vertraging, maar met de persoonlijke betrokkenheid die je van ons kent. Voor hulp op afstand, directe support en bijvoorbeeld met de handleidingen voor software, hardware en onze oplossingen.  

Man stapt lachend uit een auto met PWA-logo voor het hoofdkantoor van PWA met de slogan ‘Laat IT voor je werken’ boven de ingang.

Stel ons je vragen

Kom je er online niet uit of zoek je iets anders dan hulp op afstand? Natuurlijk zijn we net zo goed beschikbaar en bereikbaar voor jouw vragen.  

  • Stel ons je vragen waar je online geen antwoord op vindt 
  • Onze support-medewerkers zitten voor je klaar 

Neem contact met ons op

Lachende man in PWA-shirt poseert buiten voor een tuin met bloemen en struiken op een zonnige dag.

Hulp nodig?

Laat een bericht achter met je gegevens en een beknopte probleemomschrijving. Je aanvraag komt direct in ons systeem terecht en ons service centrum zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.

 

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.

Blogs

Terugblik: Copilot-event bij Van der Valk
Bij Van der Valk Sassenheim ontvingen we op donderdag 10 april een diverse groep PWA-klanten voor een pilot-event over Microsoft Copilot. Op het programma: presentaties, live demo en volop ruimte voor vragen. Met als afsluiter: een goed verzorgde lunch.
Hoe PWA en Copilot jouw werk makkelijker maken
Artificial Intelligence (AI) helpt ons om steeds slimmer te werken en Copilot is daar een goed voorbeeld van. De mogelijkheden zijn oneindig, maar je kunt het al heel laagdrempelig inzetten voor bijvoorbeeld het samenvatten van lange werkrapporten, het verbeteren van e-mails of het omzetten van data naar heldere visualisaties. In deze blog vertellen we jou hoe jij Copilot kunt inzetten en hoe PWA daarin een rol kan spelen.
PWA’er aan het woord: Alex Obbes
PWA’s Alex Obbes (23) uit Leiderdorp werkt als supportmedewerker in de buitendienst. De vrijheid in deze rol vindt hij het allerfijnst. Geen dag is hetzelfde: hij lost IT-problemen op bij klanten op locatie en leert steeds weer iets nieuws. In de zomer verruilt hij de laptop graag voor het roer. Hij is dan het liefst met vrienden op het water te vinden. Maar wie is Alex nog meer?