Monteur in veiligheidsharnas installeert een beveiligingscamera aan een paal tussen groene boomtakken.

Servicecontracten

Uw IT goed geregeld met een overeenkomst die tot in detail transparant is: onze klanten waarderen de flexibiliteit binnen onze servicecontracten voor IT-beheer. Dus zoek je een all-in tarief en de snelste responstijd? Of reken je liever alleen de geboden service achteraf af? Het kan bij ons allebei. Bovendien zijn de eerste 15 minuten support altijd gratis.

Man in PWA-shirt belt glimlachend bij het raam van een kantoor met jaloezieën en het logo van Novinco op de ruit.

Eén factuur voor het IT servicecontract en meer

We merken dat onze klanten vooral het overzicht waarderen. Zij ontvangen één factuur, met daarop zowel het servicecontract als bijvoorbeeld de clouddiensten, telefonie en een zakelijke VPN. Netjes gespecificeerd en toegelicht, opgeteld tot één totaalbedrag.

Eric van Velthoven - IT-specialist

Lachende man zit achter een bureau en werkt op een computer in een moderne kantooromgeving met grijze schermwanden.

Goed geregeld

Veilig werken vraagt om de juiste mindset en betrokken patch-management. Wij helpen bedrijven bij het up-to-date houden van apparaten en de software daarop, om de deur niet ongemerkt op een kier te zetten voor hackers en andere dreigingen.

  • Optimale beveiliging
  • Ondersteuning op maat
  • Voorspelbare IT-kosten

Geen bedrijf is hetzelfde, dus we bieden verschillende soorten servicecontracten. Kies uit brons, zilver of goud, afhankelijk van de gewenste snelheid van handelen, de inbegrepen support en de eventuele inzet van ons projectteam.

 

Neem contact op

Persoon werkt met een laptop voor een open patchkast vol kleurrijke netwerkkabels en knipperende lampjes.

Altijd inclusief actieve monitoring

In alle gevallen bieden we actieve monitoring, met een seintje als wij zien dat er iets aan de hand is. Dat geldt zowel voor onze flat-fee all-in servicecontracten als wanneer we de geboden service achteraf op nacalculatie berekenen.

Tip: we hebben speciale servicecontracten voor non-profit organisaties, zoals verenigingen en instellingen. Wij helpen bijvoorbeeld sportverenigingen en scholen met betaalbare servicecontracten voor IT-beheer. Interesse? Neem contact met ons op.

Lachende man zit achter een bureau en werkt op een computer in een moderne kantooromgeving met grijze schermwanden.

Ook ’s avonds laat en op locatie

Kies je voor ons all-in serviceabonnement voor een vast bedrag per maand? Dan is dat ook echt een vast bedrag per maand. Inclusief support ’s avonds laat en in het weekend, zowel op afstand als op locatie.

  • Gespecificeerde offerte en factuur: geen onduidelijkheid over het totaalbedrag
  • Altijd inbegrepen: actieve monitoring op veiligheidsincidenten
  • Supportteam en projectteam: voor hulp op afstand en installatie op locatie

Neem contact op

Man in PWA-shirt werkt geconcentreerd op een laptop aan een vergadertafel in een modern kantoor met schuine balken en glazen wanden.

Meer weten?

Laat een bericht achter en een van onze adviseurs neemt zo snel mogelijk contact op. 

 

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.
Terugblik: Copilot-event bij Van der Valk
Bij Van der Valk Sassenheim ontvingen we op donderdag 10 april een diverse groep PWA-klanten voor een pilot-event over Microsoft Copilot. Op het programma: presentaties, live demo en volop ruimte voor vragen. Met als afsluiter: een goed verzorgde lunch.
Hoe PWA en Copilot jouw werk makkelijker maken
Artificial Intelligence (AI) helpt ons om steeds slimmer te werken en Copilot is daar een goed voorbeeld van. De mogelijkheden zijn oneindig, maar je kunt het al heel laagdrempelig inzetten voor bijvoorbeeld het samenvatten van lange werkrapporten, het verbeteren van e-mails of het omzetten van data naar heldere visualisaties. In deze blog vertellen we jou hoe jij Copilot kunt inzetten en hoe PWA daarin een rol kan spelen.
PWA’er aan het woord: Alex Obbes
PWA’s Alex Obbes (23) uit Leiderdorp werkt als supportmedewerker in de buitendienst. De vrijheid in deze rol vindt hij het allerfijnst. Geen dag is hetzelfde: hij lost IT-problemen op bij klanten op locatie en leert steeds weer iets nieuws. In de zomer verruilt hij de laptop graag voor het roer. Hij is dan het liefst met vrienden op het water te vinden. Maar wie is Alex nog meer?