
IT beheer vast maandbedrag
IT beheer voor een vast maandbedrag: dat is wat ons betreft de beste manier. Zonder omkijken en vrij van zorgen, omdat er een team van deskundige specialisten beschikbaar is. Dat team zijn wij, en we werken graag voor vaste bedragen. Geen uurtje factuurtje of een uurtarief dat begint te tikken zodra je de telefoon oppakt en contact opneemt.

Het eerste kwartier is altijd gratis
Vaak hebben klanten maar een kleine vraag, die ook voor ons zo opgelost is. Daarom is het eerste kwartier telefonisch contact altijd gratis. Een extra service van ons binnen het vaste maandbedrag, voor IT beheer die je gewoon kunt bellen als er iets aan de hand is.
Theo Heemskerk - Directeur
Proactief beheer
Geen zorgen over je systemen, wij grijpen in nog voordat jij iets merkt of merkt.
Systeem- en netwerkbeheer
IT-onderhoud is bij ons in goede handen, zodat jouw systemen veilig en up-to-date blijven.
Onderhoud en updates
IT-onderhoud zonder zorgen – altijd veilig, up-to-date en onder controle.
Servicecontracten
Heldere afspraken en flexibele IT-contracten, altijd inclusief 15 minuten gratis support bij elk verzoek.

Liever niet zonder vast maandbedrag
Wil je het ICT beheer uitbesteden? Zonder vast maandbedrag is niet goed duidelijk wat dat betekent. Hoeveel kost het ‘uurtje factuurtje’ uiteindelijk? En wat gebeurt er als een strippenkaart op is, precies als er een probleem met het ICT beheer ontstaat?
IT beheer voor een vast maandbedrag werkt dan veel prettiger. Voor het beheer van de software en voor het volledige contract. Met managed services voor alle componenten, waardoor het niet nodig is om uit te zoeken wat er wel of niet is inbegrepen bij de service. Dat is bovendien makkelijker budgetteren.
FAQ: veelgestelde vragen over ICT beheer voor een vast maandbedrag
- Waarom kiezen MKB-organisaties voor een vast maandbedrag?
IT beheer voor een vast maandbedrag is overzichtelijk, hoeft niet duur te zijn en werkt vooral heel geruststellend. Geen gedoe en geen onduidelijkheid over wat er is inbegrepen, dus ook geen onverwacht dure factuur achteraf. - Is er 24/7 monitoring beschikbaar (en inbegrepen)?
Ja, bij IT beheer voor een vast maandbedrag bieden we 24/7 monitoring aan. Dat is gewoon inbegrepen, dus we lossen een eventueel probleem vaak al op voordat er iets van wordt gemerkt. Zodra we detecteren dat er wat aan de hand lijkt gaan we daarmee aan de slag. - Krijg ik prioriteit bij storingen?
Ja, bij IT beheer voor een vast maandbedrag krijgen storingen prioriteit. Wij zoeken uit wat er aan de hand is en lossen het op. Afhankelijk van het precieze abonnement dat je kiest is dat waarschijnlijk gewoon inbegrepen. Wel zo prettig.