IT-specialist loopt met apparatuur over een modern bedrijventerrein op een zonnige dag, omgeven door strak aangelegde tuinen en eigentijdse architectuur.

IT beheer vast maandbedrag

IT beheer voor een vast maandbedrag: dat is wat ons betreft de beste manier. Zonder omkijken en vrij van zorgen, omdat er een team van deskundige specialisten beschikbaar is. Dat team zijn wij, en we werken graag voor vaste bedragen. Geen uurtje factuurtje of een uurtarief dat begint te tikken zodra je de telefoon oppakt en contact opneemt.  

Professionele man in zakelijke outfit leunt ontspannen op een balie in een modern kantoor, met zachte verlichting en een rustige uitstraling.

Het eerste kwartier is altijd gratis

Vaak hebben klanten maar een kleine vraag, die ook voor ons zo opgelost is. Daarom is het eerste kwartier telefonisch contact altijd gratis. Een extra service van ons binnen het vaste maandbedrag, voor IT beheer die je gewoon kunt bellen als er iets aan de hand is.

Theo Heemskerk - Directeur

IT-specialist werkt aan een serverrack in een moderne kantooromgeving, met focus op netwerkbeheer en technische infrastructuur.

Liever niet zonder vast maandbedrag

Wil je het ICT beheer uitbesteden? Zonder vast maandbedrag is niet goed duidelijk wat dat betekent. Hoeveel kost het ‘uurtje factuurtje’ uiteindelijk? En wat gebeurt er als een strippenkaart op is, precies als er een probleem met het ICT beheer ontstaat? 

IT beheer voor een vast maandbedrag werkt dan veel prettiger. Voor het beheer van de software en voor het volledige contract. Met managed services voor alle componenten, waardoor het niet nodig is om uit te zoeken wat er wel of niet is inbegrepen bij de service. Dat is bovendien makkelijker budgetteren.  

FAQ: veelgestelde vragen over ICT beheer voor een vast maandbedrag 

  • Waarom kiezen MKB-organisaties voor een vast maandbedrag? 
    IT beheer voor een vast maandbedrag is overzichtelijk, hoeft niet duur te zijn en werkt vooral heel geruststellend. Geen gedoe en geen onduidelijkheid over wat er is inbegrepen, dus ook geen onverwacht dure factuur achteraf.  
  • Is er 24/7 monitoring beschikbaar (en inbegrepen)? 
    Ja, bij IT beheer voor een vast maandbedrag bieden we 24/7 monitoring aan. Dat is gewoon inbegrepen, dus we lossen een eventueel probleem vaak al op voordat er iets van wordt gemerkt. Zodra we detecteren dat er wat aan de hand lijkt gaan we daarmee aan de slag.  
  • Krijg ik prioriteit bij storingen? 
    Ja, bij IT beheer voor een vast maandbedrag krijgen storingen prioriteit. Wij zoeken uit wat er aan de hand is en lossen het op. Afhankelijk van het precieze abonnement dat je kiest is dat waarschijnlijk gewoon inbegrepen. Wel zo prettig.  
Vriendelijke medewerker poseert in een moderne kantooromgeving met glazen wanden en strakke verlichting.

Meer weten?

Laat een bericht achter en een van onze adviseurs neemt zo snel mogelijk contact op. 

 

Anti-spam
Typ bovenstaande code over.
Zo maakt PWA onboarding écht eenvoudig
Een nieuwe medewerker start binnenkort. Je regelt een laptop, toegang tot systemen en misschien ook een mobiel nummer. Vaak blijkt dat laatste toch meer gedoe dan gedacht: verschillende providers, losse facturen en onduidelijke abonnementen. Bij PWA zorgen we dat dit proces wél soepel verloopt.
Copilot met GPT-5: wat is er nieuw in Microsoft 365?
Microsoft heeft Copilot vernieuwd met GPT-5. Deze nieuwste generatie AI gaat verder dan alleen tekst verwerken. Copilot kan ook met beeld en audio werken, houdt beter de rode draad vast en reageert merkbaar sneller. Voor organisaties betekent dit: efficiënter werken met minder handmatig werk.
PWA’er aan het woord: Perry Duivenvoorden
Van modeltreinen tot hardcore feestjes: Perry Duivenvoorden is geen doorsnee IT’er. Als technisch accountmanager en projectleider bij PWA weet hij techniek, mensen en projecten moeiteloos te verbinden. Maar wie is Perry nog meer?