Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Shana Massee - 22 juni 2023

Minder korte lijnen door uitbreiding? Niet bij ons! PWA blijft groeien en dat is niet voor niets. Ons aanbod groeit, de behoeften van onze klanten groeien en dat betekent dat wij extra handen nodig hebben om aan de verwachtingen te voldoen. Eén van onze doelstellingen dit jaar is om een nóg snellere supportafdeling te realiseren. Wij vroegen ons af; kunnen we de telefoon altijd binnen dertig seconden opnemen? 

Extra handen op een onberekenbare afdeling
Het bieden van support is één van onze kerntaken en hier blinken wij reeds in uit, maar het is veelal onvoorspelbaar werk op het gebied van planning. Onze supportmedewerkers weten nooit hoe hun dag eruit gaat zien en hoe druk ze het krijgen. Het kan zijn dat er veel storingen tegelijkertijd plaatsvinden en er ineens heel veel werkt ligt. Maar, het kan ook gebeuren dat we enkel kleine wijzigingen door hoeven te voeren en de dag rustig verloopt. Hierdoor is het lastig om in te schatten hoeveel medewerkers er per dag nodig zijn. Tóch hebben wij ervoor gekozen om deze afdeling fors uit te breiden. 

Verbeterde reactietijd én blijere medewerkers
Sinds het begin van dit jaar zijn er al zeven extra technische medewerkers gestart bij PWA. Hiermee is zowel onze support als projectenafdeling gegroeid. Daardoor zijn we beter in staat om de scheidingslijn tussen planbaar en adhoc werk te bewaken. Het resultaat? Het aantal supportmedewerkers blijft hiermee stabiel, waardoor ze sneller kunnen handelen bij storingen of vraagstukken. Dit heeft zowel voordelen voor u, als voor ons. Enerzijds verlagen we het risico dat uw werk stil komt te liggen, want u wordt ontzettend snel geholpen. Anderzijds zorgen we voor een prettigere werksfeer voor onze supportmedewerkers, zodat zij hun werkzaamheden geconcentreerd en zonder te veel stress kunnen uitvoeren. Een opwaartse spiraal, met als hoger doel versnelling van de reactietijd én een verbetering van de kwaliteit van onze service.

Communicatietrainingen en vliegende kiep
Wij komen graag onze beloftes na en creëren het liefst realistische verwachtingen. Om die reden trainen wij onze medewerkers niet alleen technisch, maar zorgen wij ook dat ze duidelijker met u kunnen communiceren. Hierdoor weet u precies waar u aan toe bent en wanneer wij verwachten de problemen op te lossen. Tot slot hebben wij niet alleen support op afstand, maar leveren wij ook support op locatie. Door ons vliegende kiep-principe is er altijd iemand aanwezig die in de auto kan springen op het moment dat er een acute storing plaatsvindt. Dat maakt ons uniek binnen dit werkveld. 

Meer kwaliteit en een hoger rapportcijfer
Door alle verbeteringen die wij doorvoeren, is de gemiddelde wachttijd gedaald en ervaren onze klanten al een betere service. Dat zien wij ook terug als hoger rapportcijfer in de feedback die wij van onze klanten ontvangen. Maar toch is dat niet genoeg. Onze doelstelling is en blijft om iedere klant altijd direct te kunnen helpen, zonder wachttijd. Het klinkt als een utopie, maar stapje voor stapje komen we steeds dichterbij.

Heeft u een storing, direct probleem met uw IT-omgeving of een vraag aan onze supportafdeling? Bel ons direct en wij gaan aan de slag! 
 

Een tweede internetverbinding: nut of noodzaak?

Een tweede internetverbinding: nut of noodzaak?

Bedrijven gebruiken steeds meer applicaties in de cloud. Om te garanderen dat het internet er nooit 'uit' ligt, adviseert PWA een back-up verbinding, zoals een 5G datakaart of PWA's eigen 'draadloze' glasvezelnetwerk via straalzenders. Het kan al voor een paar tientjes per maand.

SAM Cyberalarm: Het brandalarm van uw netwerk

SAM Cyberalarm: Het brandalarm van uw netwerk

Om uw bedrijf goed te beveiligen tegen een cyberaanval kan Sam Cyberalarm de oplossing zijn! SAM is een netwerk intrusion detectie systeem. Dit houdt in dat SAM uw netwerk en scant en verdacht netwerkverkeer detecteert.
Maak je 'Teams Room' compleet met Yealink

Maak je 'Teams Room' compleet met Yealink

Yealink is al meer dan tien jaar PWA's favoriete merk voor videoconferencing en unified communications (UC). Vooral voor bedrijven die veel werken met Microsoft Teams en toch al beschikken over een modern ingerichte vergaderruimte, is een vergaderset van Yealink een mooie, maar ook logische aanschaf.

Leren van elkaar in de PWA Academy

Leren van elkaar in de PWA Academy

PWA lanceerde onlangs de PWA Academy, een initiatief om medewerkers van elkaar te laten leren over PWA's IT-oplossingen, zowel technisch als commercieel. Hoe zit ons (steeds grotere) aanbod in elkaar en vooral: wat kunnen onze klanten ermee?

www.pwa.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.pwa.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren