PWA blijft continu leren en ontwikkelen. Wat dat concreet betekent, is dat we in de afgelopen maanden ons assortiment eens goed onder de loep namen. Daaruit kwamen interessante inzichten, waardoor we nog meer nieuwe stappen zetten dit jaar. In deze blog vertellen we graag wat deze stappen zijn.
Meer overzicht en eenvoud
Eerder dit jaar hebben we onze verschillende oplossingen voor de moderne werkplek al samengevoegd tot één overzichtelijk pakket. Dit was een belangrijk onderdeel in ons traject naar vereenvoudiging.
In navolging van de moderne werkplek hebben we inmiddels ook onze servicecontracten vereenvoudigd naar drie duidelijke opties: Brons, Zilver en Goud. Dit maakt niet alleen de contractkeuze eenvoudiger, maar ook de facturen duidelijker. Momenteel benaderen we onze bestaande klanten om hen te helpen overstappen naar het nieuwe model.
Momenteel werken wij ook hard aan een nieuw telefonieproduct. Met dit product streven we, net als met de moderne werkplek en de nieuwe contracten, naar meer eenvoud en overzicht.
Een nieuwe PWA-website
Vernieuwde pakketten, servicecontracten, en wat nog meer? Er komt een nieuwe website aan! Dit wordt een belangrijk visitekaartje waar we ons goed op willen presenteren én graag vertellen wat we aanbieden. We zijn hier volop mee bezig, samen met Best Marketing. Zij nemen de nieuwe website en socialmediastrategie voor hun rekening.
We zetten stappen vooruit
PWA is volop in beweging en blijft zich ontwikkelen. We leren van het verleden en passen onze aanpak aan om onze klanten nog beter te helpen. Met een duidelijker assortiment, eenvoudigere servicecontracten, een nieuwe website en een sterke socialmediastrategie zetten we de volgende stappen.
Ons doel dit jaar is een nóg snellere supportafdeling te realiseren. Wij vroegen ons af; kunnen we de telefoon altijd binnen dertig seconden opnemen?
Met vier keer zoveel pixels is het beeld van een 4K-monitor aanzienlijk scherper dan dat van een (momenteel standaard) 2K-beeldscherm. Is 4K de nieuwe beeldschermrevolutie?
PWA komt met een nieuw systeem van servicecontracten. Door te standaardiseren in de categorieën Goud, Zilver en Brons krijgen klanten meer duidelijkheid over de service.