Persbericht | Samenwerking met TST ICT distribution

02 april 2021

PWA uit Noordwijkerhout sluit aan bij het partnernetwerk van TST ict distribution. Sinds de oprichting in 2001 is PWA uitgegroeid tot een van de grootste IT-bedrijven in de Bollenstreek. Groot worden was niet hun doel maar meer gevolg van hun duidelijke en heldere visie. Zij bieden standaardoplossingen die voor veel mkb bedrijven direct toegevoegde waarde hebben. Door hun uitzonderlijk hoge kennisniveau van IT en ervaring binnen de zakelijke markt kunnen ze deze realiseren. Hierdoor is ook dat stapje extra, als het anders dan standaard moet, voor hun geen enkel probleem. Zij noemen dat flexibiliteit, een prima kwaliteit die juist nu goed van pas komt.

PWA ziet dat er op dit moment met name op het gebied van security veel kansen liggen. Hun visie daarop is ´voorkomen altijd beter is dan genezen, daarom zorgen wij voor preventie´. Preventie is natuurlijk  uitstekend, maar wie controleert of de gekozen maatregelen werken? Wie slaat alarm als er toch iets ´verdachts´ gebeurt? PWA vond bij TST ict distribution het antwoord: het SAM Cyber Alarm.

“Een prima innovatieve dienst welke wij moeiteloos kunnen opnemen in onze portfolio. Een waardevolle aanvulling op al onze preventieve maatregelen. We hebben nu ´een rookmelder´ voor de ICT-omgeving. Daar worden zowel wij als onze klanten erg blij van” aldus directeur en medeoprichter Steph de Jong.

Dit is precies waar het ons om te doen is. Het leveren van innovatieve producten en diensten aan partners zodat het hele mkb kan profiteren van de voordelen die ict te bieden heeft. Wij zorgen ervoor dat Enterprise producten voor het mkb beschikbaar komen. Dit voor een redelijke prijs/prestatie voor de eindklant en een goede marge voor onze partners. PWA en TST ict distribution is daarom een perfecte combinatie. Wij heten het gehele team van PWA van harte welkom.

Gewoon lekker werken, zonder kopzorgen over IT

Elke dag zonder problemen inloggen, altijd telefonisch bereikbaar zijn, data veilig achter slot en grendel, een optimale internetverbinding en lekker printen zonder gedoe. Dat is toch de droom van elke bedrijfseigenaar? Dat je je zonder kopzorgen kunt bezighouden met jouw specifieke tak van sport? Als die IT maar blijft draaien.
PWA is ISO gecertificeerd!

Hoera! We zijn ISO gecertificeerd! En dat is goed nieuws voor u als klant. Wij leggen uit waarom.
Wachtwoorden diverse online diensten op straat

Momenteel wordt er in de media uitgebreid aandacht besteed aan datalekken bij diverse online platformen. Het is aannemelijk dat u zich ooit heeft aangemeld voor een dienst die in het verleden is getroffen door een hack waarna uw inloggegevens zijn uitgelekt.

Micrososft Suite uitgelicht: Forms

Deze week staat Microsoft Forms in de spotlight. Microsoft Forms is een online enquêtemaker die valt onder Office 365.