Kijkje achter de schermen: Bryan

Kijkje achter de schermen: Bryan

Shana Massee - 23 maart 2022

Bryan werkt al ongeveer 3 jaar bij PWA. Bryan is aangenomen bij de technische dienst en is na ongeveer 4 maanden overplaatst naar de afdeling service centrum. Bryan was op dat moment meer nodig op het servicecentrum dan bij de technische dienst. Dus tot op heden is Bryan een vast gezicht bij het servicecentrum.


Wat is het servicecentrum nu precies? De naam verklapt het natuurlijk al een beetje maar wanneer u hulp nodig heeft dan komt dat bij het Servicecentrum binnen. Als u bijvoorbeeld problemen heef met internetverbinding of uw pc proberen medewerkers als Bryan u zo snel mogelijk te helpen. Op het servicecentrum zijn ongeveer 10 personen werkzaam waarvan een gedeelte de telefoon aanneemt en het probleem in een ticket verwerkt, en de rest van het team lost de problemen juist weer op. Bryan is een zogezegde “probleemoplosser’’.


Het servicecentrum werkt goed samen. Zoals al eerder benoemd wordt van een probleem een ticket gemaakt. Hierop staat de naam van de klant/het bedrijf en een beschrijving van het probleem. Alle collega’s helpen elkaar ook waar nodig. Bryan is dan ook een groot gedeelte van de dag bezig met het helpen van collega’s met problemen.

 
Als medewerker van het servicecentrum heb je best veel verantwoordelijkheid. Namelijk de klant zo snel mogelijk helpen en een tevreden gevoel geven. Het imago van PWA is dus een grote verantwoordelijkheid van het servicecentrum.


Een van de kwaliteiten die Bryan bezit is dat hij erg klantvriendelijk en stressbestendig is. Hij blijft rustig in elke situatie. Dat maakt hem perfect voor het servicecentrum. Bryan wordt daardoor ook altijd gewaardeerd door de klanten. Er kwam zelfs een keer een lekkere appeltaart aan te pas.
Het klantcontact en de diversiteit van het werk vindt Bryan het leukste aan zijn werk.

                

Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Ons doel dit jaar is een nóg snellere supportafdeling te realiseren. Wij vroegen ons af; kunnen we de telefoon altijd binnen dertig seconden opnemen? 

Ransomware treft steeds meer bedrijven

Ransomware treft steeds meer bedrijven

Steeds vaker zijn ook Nederlandse bedrijven het slachtoffer van Ransomware. Wij leggen graag uit wat de risico’s zijn en hoe u die verkleint.
 
PWA'er aan het woord: Alex Obbes

PWA'er aan het woord: Alex Obbes

Wie zijn de gezichten achter PWA? In deze rubriek leren we het team kennen. Deze keer is onze supportmedewerker buitendienst Alex Obbes aan de beurt. 

Hyperconverged servers: nóóit meer stil zitten

Hyperconverged servers: nóóit meer stil zitten

Hyperconverged servers: waarom u deze nodig heeft en wat de voordelen zijn leggen we graag aan u uit. 

www.pwa.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.pwa.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren