Kijkje achter de schermen: Bryan

Kijkje achter de schermen: Bryan

Shana Massee - 23 maart 2022

Bryan werkt al ongeveer 3 jaar bij PWA. Bryan is aangenomen bij de technische dienst en is na ongeveer 4 maanden overplaatst naar de afdeling service centrum. Bryan was op dat moment meer nodig op het servicecentrum dan bij de technische dienst. Dus tot op heden is Bryan een vast gezicht bij het servicecentrum.


Wat is het servicecentrum nu precies? De naam verklapt het natuurlijk al een beetje maar wanneer u hulp nodig heeft dan komt dat bij het Servicecentrum binnen. Als u bijvoorbeeld problemen heef met internetverbinding of uw pc proberen medewerkers als Bryan u zo snel mogelijk te helpen. Op het servicecentrum zijn ongeveer 10 personen werkzaam waarvan een gedeelte de telefoon aanneemt en het probleem in een ticket verwerkt, en de rest van het team lost de problemen juist weer op. Bryan is een zogezegde “probleemoplosser’’.


Het servicecentrum werkt goed samen. Zoals al eerder benoemd wordt van een probleem een ticket gemaakt. Hierop staat de naam van de klant/het bedrijf en een beschrijving van het probleem. Alle collega’s helpen elkaar ook waar nodig. Bryan is dan ook een groot gedeelte van de dag bezig met het helpen van collega’s met problemen.

 
Als medewerker van het servicecentrum heb je best veel verantwoordelijkheid. Namelijk de klant zo snel mogelijk helpen en een tevreden gevoel geven. Het imago van PWA is dus een grote verantwoordelijkheid van het servicecentrum.


Een van de kwaliteiten die Bryan bezit is dat hij erg klantvriendelijk en stressbestendig is. Hij blijft rustig in elke situatie. Dat maakt hem perfect voor het servicecentrum. Bryan wordt daardoor ook altijd gewaardeerd door de klanten. Er kwam zelfs een keer een lekkere appeltaart aan te pas.
Het klantcontact en de diversiteit van het werk vindt Bryan het leukste aan zijn werk.

                

Het nieuwe slimme samenwerken met Microsoft Teams

Het nieuwe slimme samenwerken met Microsoft Teams

Met Microsoft Teams werkt u samen als team op één centrale plek en bent u altijd met elkaar verbonden, waar u ook bent. 

Een kijkje in de keuken bij: Service en Support

Een kijkje in de keuken bij: Service en Support

Een kijkje in de keuken van deze veelzijdige afdeling binnen PWA.
Microsoft 365 optimaal gebruiken

Microsoft 365 optimaal gebruiken

Deze 3 apps maken jouw werk nog makkelijker.

Leren van elkaar in de PWA Academy

Leren van elkaar in de PWA Academy

PWA lanceerde onlangs de PWA Academy, een initiatief om medewerkers van elkaar te laten leren over PWA's IT-oplossingen, zowel technisch als commercieel.

www.pwa.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.pwa.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren