Kijkje achter de schermen: Bryan

Kijkje achter de schermen: Bryan

Shana Massee - 23 maart 2022

Bryan werkt al ongeveer 3 jaar bij PWA. Bryan is aangenomen bij de technische dienst en is na ongeveer 4 maanden overplaatst naar de afdeling service centrum. Bryan was op dat moment meer nodig op het servicecentrum dan bij de technische dienst. Dus tot op heden is Bryan een vast gezicht bij het servicecentrum.


Wat is het servicecentrum nu precies? De naam verklapt het natuurlijk al een beetje maar wanneer u hulp nodig heeft dan komt dat bij het Servicecentrum binnen. Als u bijvoorbeeld problemen heef met internetverbinding of uw pc proberen medewerkers als Bryan u zo snel mogelijk te helpen. Op het servicecentrum zijn ongeveer 10 personen werkzaam waarvan een gedeelte de telefoon aanneemt en het probleem in een ticket verwerkt, en de rest van het team lost de problemen juist weer op. Bryan is een zogezegde “probleemoplosser’’.


Het servicecentrum werkt goed samen. Zoals al eerder benoemd wordt van een probleem een ticket gemaakt. Hierop staat de naam van de klant/het bedrijf en een beschrijving van het probleem. Alle collega’s helpen elkaar ook waar nodig. Bryan is dan ook een groot gedeelte van de dag bezig met het helpen van collega’s met problemen.

 
Als medewerker van het servicecentrum heb je best veel verantwoordelijkheid. Namelijk de klant zo snel mogelijk helpen en een tevreden gevoel geven. Het imago van PWA is dus een grote verantwoordelijkheid van het servicecentrum.


Een van de kwaliteiten die Bryan bezit is dat hij erg klantvriendelijk en stressbestendig is. Hij blijft rustig in elke situatie. Dat maakt hem perfect voor het servicecentrum. Bryan wordt daardoor ook altijd gewaardeerd door de klanten. Er kwam zelfs een keer een lekkere appeltaart aan te pas.
Het klantcontact en de diversiteit van het werk vindt Bryan het leukste aan zijn werk.

                

Identiteitsfraude op online verkoopsites

Identiteitsfraude op online verkoopsites

Stelt u zich eens voor: een kwaadwillend persoon hackt uw marktplaatsaccount en begint er mensen mee op te lichten en zo bakken met geld te verdienen. En dat allemaal onder uw naam. Dit overkwam onlangs een klant van ons. Wij leggen u graag uit wat u in zo’n geval kunt doen en – nog belangrijker - hoe u zulke situaties kunt voorkomen. 
Wachtwoord Management

Wachtwoord Management

Het verzoek om een wachtwoord te kiezen klinkt u ongetwijfeld bekend in de oren. Het gebruik van één wachtwoord voor meerdere accounts is uit den boze. Dus is de behoefte aan een betrouwbare password manager al snel groot.
Updaten van uw NAS is absolute ‘must’

Updaten van uw NAS is absolute ‘must’

Een NAS – ofwel Network Attached Storage – kan een handige oplossing zijn voor het opslaan van grote hoeveelheden bestanden en foto’s. Update u dit apparaat niet, dan kan het u echter ook flink in de problemen brengen. U kunt zomaar slachtoffer worden van gijzelsoftware waardoor u niet meer bij uw data kunt tenzij u losgeld betaalt. Wij leggen u graag uit hoe u dit kunt voorkomen.
Phishing: Pakketbezorger gemist, of niet?

Phishing: Pakketbezorger gemist, of niet?

U kent het wel; Talloze berichten in de mailbox over een postbezorger die u net gemist heeft op uw thuisadres, wat vervelend nou. Voorzien van een (zogenaamde) track- en trace code en een sympathieke afbeelding van een postbezorger waar je medelijden mee zou krijgen. 

www.pwa.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.pwa.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren