Internetstoring door stroomuitval

Internetstoring door stroomuitval

Andries van der Gugten - 12 juni 2018

 

 

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen. Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel.

 

Update 12-06-2018 13:40 | Begin storing.

Update 12-06-2018 13:40 | Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Update 12-06-2018 13:50 | Glasvezelverbindingen zijn hersteld.

Update 12-06-2018 14:26 | De engineers van KPN zien een voorzichtig herstel van de verbindingen en zijn bezig met het resetten van verschillende lijnkaarten om het herstel zo snel mogelijk te verhelpen.

Update 12-06-2018 15:00 | Het grootste gedeelte van alle verbindingen zijn hersteld en men is nog druk bezig met het restant van de verbindingen die offline zijn. 

Update 12-06-2018 16:00 | Op een enkeling na is er een volledig herstel van de verbindingen zichtbaar volgens KPN. 

Update 12-06-2018 16:50 - OPGELOST | KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met ons servicecentrum via 0252 200 004.

Update 13-06-2018 08:15 | Diverse mobiele KPN data- en telefonieverbindingen in het buitenland kunnen n.a.v. de verstoring nog last hebben van geen of slechte verbinding. 

Op dit moment zijn er nog storingen bekend met DSL verbindingen. Deze worden zo spoedig mogelijk hersteld.

Ook onze draadloos glasvezelverbindingen hebben een korte onderbreking gehad door deze verstoring.  

Investeer alstublieft in EDR-antivirussoftware! 

Investeer alstublieft in EDR-antivirussoftware! 

Moderne EDR-antivirussoftware beschermt u veel beter tegen virussen dan traditionele antiviruspakketten. Wij leggen u graag uit waarom.  
 
Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Iedere klant direct laten helpen door onze supportafdeling, is dat mogelijk?

Minder korte lijnen door uitbreiding? Niet bij ons! PWA blijft groeien en dat is niet voor niets. Ons aanbod groeit, de behoeften van onze klanten groeien en dat betekent dat wij extra handen nodig hebben om aan de verwachtingen te voldoen. Eén van onze doelstellingen dit jaar is om een nóg snellere supportafdeling te realiseren. Wij vroegen ons af; kunnen we de telefoon altijd binnen dertig seconden opnemen? 

Hyperconverged servers: nóóit meer stil zitten

Hyperconverged servers: nóóit meer stil zitten

We praten u graag bij op het gebied van servers, specifiek hyperconverged servers. Dit betreft een installatie met niet één, maar twee fysieke servers die perfect synchroon samenwerken. Waarom u deze nodig heeft en wat de voordelen zijn, leggen we graag aan u uit. 

Phishing: Pakketbezorger gemist, of niet?

Phishing: Pakketbezorger gemist, of niet?

U kent het wel; Talloze berichten in de mailbox over een postbezorger die u net gemist heeft op uw thuisadres, wat vervelend nou. Voorzien van een (zogenaamde) track- en trace code en een sympathieke afbeelding van een postbezorger waar je medelijden mee zou krijgen. 

www.pwa.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.pwa.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren