Artificial Intelligence (AI) helpt ons om steeds slimmer te werken en Copilot is daar een goed voorbeeld van. De mogelijkheden zijn oneindig, maar je kunt het al heel laagdrempelig inzetten voor bijvoorbeeld het samenvatten van lange werkrapporten, het verbeteren van e-mails of het omzetten van data naar heldere visualisaties. In deze blog vertellen we jou hoe jij Copilot kunt inzetten en hoe PWA daarin een rol kan spelen.
Bij PWA hebben we AI al omarmd. Sinds vorig jaar gebruiken we Copilot actief om onze eigen werkrapporten efficiënter en klantvriendelijker te maken. Onze rapporten kunnen soms lang en te gedetailleerd zijn, maar dankzij Copilot genereren we overzichtelijke samenvattingen, zodat onze klanten snel de kern begrijpen. Afhankelijk van de lengte van het ticket maken we een beknopt verslag van 5 tot 10 regels, waardoor de communicatie sneller en duidelijker verloopt. Dit zorgt ervoor dat onze rapportages foutloos, professioneel en prettig leesbaar zijn, zonder dat dit extra tijd kost.
Copilot combineert de kracht van internet met de beveiligde Windows 365-omgeving. Speciaal ontworpen voor de zakelijke markt, biedt het een veilige en betrouwbare AI-oplossing. De betaalde versie is nog veiliger, wat het extra interessant maakt voor jouw bedrijf als je met gevoelige informatie werkt. Bij PWA merken we dat steeds meer bedrijven de voordelen inzien. We kunnen zeggen dat de Copilotlicenties inmiddels als warme broodjes over de toonbank gaan.
Wil je Copilot optimaal inzetten binnen jouw organisatie? Je kunt een consultant van PWA inschakelen voor advies, hulp en inspiratie. Denk alleen al aan effectieve prompts geven. Hoe beter je een vraag stelt, hoe beter het antwoord. PWA’ers werken zelf actief met Copilot en kunnen hun ervaring en kennis met jou delen.
Copilot biedt talloze mogelijkheden om efficiënter te werken. Dit zijn een paar voorbeelden:
Benieuwd hoe Copilot jou kan helpen? Of heb je vragen over een licentie of het inzetten van Copilot in jouw organisatie? PWA denkt graag met je mee.
Ons doel dit jaar is een nóg snellere supportafdeling te realiseren. Wij vroegen ons af; kunnen we de telefoon altijd binnen dertig seconden opnemen?
PWA komt met een nieuw systeem van servicecontracten. Door te standaardiseren in de categorieën Goud, Zilver en Brons krijgen klanten meer duidelijkheid over de service.
Met Microsoft Teams werkt u samen als team op één centrale plek en bent u altijd met elkaar verbonden, waar u ook bent.